Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Ποιοι κερδίζουν περισσότερα??

Οι πολέμιοι του δικτυακού μάρκετινγκ, υποστηρίζουν την άποψη ότι σε αυτή τη δουλειά βγάζουν τα περισσότερα ή όλα τα χρήματα όσοι βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδα, όπου τα ποσοστά αμοιβών είναι μεγαλύτερα. Κατηγορούν λοιπόν τις εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ ότι εξαπατούν τους νέους συνεργάτες τους, υποσχόμενές τους υψηλά κέρδη, ενώ αντίθετα, μόνο όσοι βρίσκονται ΗΔΗ σε υψηλότερο επίπεδο κερδίζουν τα περισσότερα χρήματα.
Αυτός είναι παράλληλα και ένας λόγος που αρκετοί συνεργάτες απογοητεύονται και εγκαταλείπουν νωρίς το δικτυακό μάρκετινγκ.
Το ερώτημα λοιπόν που καλούμαστε να απαντήσουμε είναι: Αυτοί που συνεργάστηκαν πρώτοι με μία εταιρία δικτυακού μάρκετιγκ ή αν θέλετε, αυτοί που βρίσκονται σε υψηλότερο επίπεδο, κερδίζουν πράγματι πολύ περισσότερα χρήματα από αυτούς που ασχολήθηκαν αργότερα και βρίσκονται σε χαμηλότερο επίπεδο;
Ειλικρινά, η απάντηση είναι ΝΑΙ. Και είναι ΝΑΙ, όπως ακριβώς συμβαίνει και σε όλες τις άλλες δουλειές που υπάρχουν στον κόσμο. Για παράδειγμα, στην Microsoft, τα περισσότερα χρήματα βγάζει ο Μπίλ Γκέιτς, που δημιούργησε την εταιρία, στην INTRACOM: ο Σωκράτης Κόκκαλης, στην EasyJet: ο Στέλλιος Χατζηιωάννου, κλπ
Σε όλες τις επιχειρήσεις του κόσμου, οι Διευθυντές και τα υψηλόβαθμα στελέχη κερδίζουν περισσότερα χρήματα από όσα κερδίζουν όλα τα χαμηλόβαθμα στελέχη μαζί.
Σε ένα Νοσοκομείο, ένας καρδιοχειρουργός κερδίζει σε ένα μήνα όσα ενδεχομένως κερδίζουν δέκα νοσοκόμοι μαζί ένα χρόνο.
Και το ίδιο συμβαίνει σε κάθε χώρα, σε κάθε κλάδο και σε κάθε επιχείρηση σε όλο τον κόσμο: Μόνο οι λίγοι και όσοι βρίσκονται ψηλότερα κερδίζουν τα περισσότερα χρήματα.
Επομένως είναι άδικο να ισχυρίζεται οποιοσδήποτε ότι το δικτυακό μάρκετινγκ είναι απάτη, επειδή όσοι είναι σε υψηλότερο επίπεδο κερδίζουν τα περισσότερα, εφόσον το ίδιο συμβαίνει παντού.
Αυτό που μπορούμε να κάνουμε λοιπόν στο δικτυακό μάρκετινγκ, όπως και σε όλες τις άλλες δουλειές στον κόσμο, για να κερδίζουμε ΕΜΕΙΣ τα περισσότερα χρήματα, είναι να ανεβούμε επίπεδο ως συνεργάτες.
Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι ίσως η μοναδική εργασία που σε αμείβει ΜΟΝΟ με βάση την ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ σου. Όχι με τα χρόνια προϋπηρεσίας σου, Όχι με την εμπειρία σου, Όχι με την θέση σου. Η παραγωγικότητά σου είναι αυτή που θα καθορίσει το επίπεδό σου και κατ’ επέκταση, τις αποδοχές σου.
  • Υψηλή παραγωγικότητα: Μεγάλες απολαβές.
  • Μέτρια παραγωγικότητα: Μέτριες απολαβές.
  • Μικρή παραγωγικότητα: Μικρές απολαβές.
Υπάρχει τίποτε πιο δίκαιο από αυτό;
Οι αποδοχές στο δικτυακό μάρκετινγκ, καθορίζονται από επίπεδα παραγωγικότητας. Αν ανέβεις στο συγκεκριμένο επίπεδο με την παραγωγικότητά σου, θα πληρωθείς όσο ακριβώς πληρώνει το συγκεκριμένο επίπεδο. Και καμία εταιρία δικτυακού μάρκετιγκ δεν απαγόρευσε ποτέ σε κανέναν να ανέβει επίπεδο. Ο δρόμος είναι ανοιχτός σε όλους.
Αντίθετα με τις επιχειρήσεις δικτυακού μάρκετινγκ, στους συμβατούς τύπους επιχειρήσεων, ο αριθμός και το είδος των θέσεων που μπορεί να καταλάβει κάποιος είναι περιορισμένος. Για παράδειγμα, στη ΔΕΗ, υπάρχουν μόνο 10 διευθυντικές θέσεις σε 10 τμήματα αντίστοιχα. Από αυτές τις θέσεις ανοίγει ίσως μόνο μία το χρόνο.
Είναι πολύ συχνό μάλιστα το φαινόμενο σε μία εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, άνθρωποι που βρίσκονται σε χαμηλό επίπεδο αμοιβών, επειδή ξεκίνησαν μεταγενέστερα από άλλους, να εξελίσσονται τόσο γρήγορα, ώστε να ξεπερνούν ανθρώπους που συνεργάζονται πολλά χρόνια πριν από αυτούς και να έχουν εντέλει μεγαλύτερες αποδοχές από αυτούς.
Αλίμονο αν στο δικτυακό μάρκετινγκ δεν δινόταν αυτή η ευκαιρία από τις ίδιες τις εταιρίες στους συνεργάτες τους! Εάν οι ίδιες οι εταιρίες απέκλειαν την προοπτική εξέλιξης στους νέους συνεργάτες, τότε κανείς δεν θα συνέχιζε να εργάζεται, εφόσον το μέλλον του και οι αποδοχές του ήταν προδιαγεγραμμένες! Αυτό φυσικά θα είχε ως άμεση συνέπεια την πτώχευση αυτού του είδους των εταιριών.
Κατά συνέπεια, ας αφήσουν οι πολέμιοι του δικτυακού μάρκετινγκ τους άστοχους και ψευδείς ισχυρισμούς ότι, μόνο όσοι βρίσκονται σε υψηλότερα επίπεδα κερδίζουν τα περισσότερα χρήματα και ότι όλοι οι υπόλοιποι δεν έχουν καμία τύχη να εξελιχθούν, διότι πλέον, απλά δεν μας πείθουν!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου